Powered By Blogger

środa, 16 grudnia 2009

Across the universe

Wtarłam w siebie chyba litr balsamu Nivea. Cały czas mam wrażenie, że zamarzam przy tych temperaturach ale to i tak nie skłania mnie do założenia rajstop pod spodnie. Nie znoszę rajstop:( Pocieszam się, że w Irkucku -46 st C, tam to naprawdę jest zima. Brrr.. Póki co grzeję się w domu, popijając herbatę (zieloną:)z cytryną. Dziwny wieczorny mirsz marsz. Najpierw papieros i pepsi, czyli bardzo niezdrowo:( Z reguły nie pijam żadnych napojów kolorowo-gazowanych ale dziś drogą wyjątku wypiłam po półrocznej przerwie. Potem prysznic, mycie zaległych naczyń a teraz herbata i zielony grejfrut:))uwielbiam jego zapach. Całość uzupełniam słuchając wywiadu z premierem w moim ulubionym radiu. Polityka, polityka...
Hmm wieczór nad wyraz kobiecy.
A cały dzień śpiewam sobie w myślach Across The Universe. Taki mój mały, własny świat gdzie zamykam sama w sobie i nie chcę nikogo wpuścić do środka. Jai guru deva om
Nothing's gonna change my world


Brak komentarzy: